Кошик

Проміжний пiдсумок
0 грн.

Вхід Реєстрація

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Ви маєте право повернути або обміняти стандартизований товар протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право повернути або обміняти придбаний товар на аналогічний, якщо товар не підходить за формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням. 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" обмін товару або повернення вартості проводиться в тому випадку, якщо він не використовувався, не був у зібраному вигляді (монтажі) і, якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки та пакувальні пломби, а також товарний чек, виданий покупцеві разом з товаром. Розрахунок з покупцем відбувається виходячи з вартості товару на момент його покупки. Грошові кошти, за оплачений покупцем товар, повертаються в повному обсязі, крім витрат на доставку.

Замовник не має права відмовитися від товару виготовленого з урахуванням індивідуальних побажань клієнта,наприклад: зміна розміру, індивідуальний колір, зміна дизайну та інше.

СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ: 

  • клієнт самостійно доставляє товар у фірмові салони виробника або салони партнерів, див. розділ “ДЕ КУПИТИ”;
  • замовити кур'єра у точці продажу в якій Ви придбали продукцію (опція платна);
  • використати послугу кур'єрської служби, згідно їх тарифів.

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:

  • повернення коштів відбувається після одержання товару на склад виробника, в той самий спосіб в який була проведена оплата;
  • перед поверненням коштів, товар ретельно оглядається на предмет цілісності та відсутності пошкоджень;
  • якщо Ви скористалися послугами нашої кур'єрської служби або служби партнера то перевірка проводиться на місці;
  • ми не несемо відповідальність за пошкодження що сталися в процесі повернення товару силами клієнтами чи третіми особами і службами;
  • якщо при огляді товару, виявлені пошкодження, ми оцінюємо вартість реставрації та віднімаємо її від суми повернення.
  • якщо пошкодження не підлягають реставрації то кошти за такий товар не повертаються. 
     

Якщо у Вас залишилися питання зв'яжіться з нами:

grandlviv2@gmail.com

Viber / WhatsApp + 38 068 662 20 02