Кошик

Проміжний пiдсумок
0 грн.

Вхід Реєстрація

Наші меблі створені так щоб слугувати Вам протягом багатьох років. Проте, натуральна деревина – це природній матеріал, який поводить себе інколи непередбачувано. Деколи небажані зміни проявляються тільки з плином часу. Ми надаємо гарантію на всі вироби для того, щоб покупка завжди залишала приємні враження та була надійною для Вас.

Правила гарантійного обслуговування:

  1. На всі меблі виробник встановлює гарантійний термін експлуатації – 18 місяців (включно з часом зберігання).
  2. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є наявність у Покупця видаткової накладної чи товарного чеку.
  3. Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт, заміну дефектних частин, або повну заміну виробу, залежно від ситуації.
  4. Недоліки, виявлені під час дії гарантії, що виникли з вини виробника, виправляються протягом 30 календарних днів з моменту повернення виробу на Фабрику по рекламації.
  5. Усі транспортні витрати пов’язані із виправленням недоліків, що виникли з вини Виробника, несе Виробник/Дилер.
  6. У випадку придбання уцінених товарів з наявними недоліками, претензії щодо цих недоліків не приймаються.

Виробник бере на себе гарантійні зобов'язання у випадках:

  1. Розсихання або деформація конструкції, тріщини на поверхні дерев’яних частин, що виникли з вини Виробника.
  2. Відслоювання фарби, або іржі на металевих частинах, що виникли з вини Виробника.
  3. Погана робота механізмів, або з’єднань.
  4. Ненадійність конструкції, або невідповідність заявленим навантаженням.

УВАГА! Виробник НЕ бере на себе гарантійні зобов'язання у випадках:

  1. Дерево є унікальним природним матеріалом, що має відмінності кольору і текстури, тому виробник не гарантує повну відповідність тону та текстури придбаного товару наявним зразкам в магазині. Зразки кольору деревини на сайті Виробника є умовними і на них не можна орієнтуватися при виставленні рекламаційних претензій, так як кожний екран відтворює зображення по-своєму. Наявність сучків, або відмінність текстури не є гарантійним випадком.
  2. Механічні пошкодження поверхні або конструкцій, які є наслідком порушення умов транспортування, зберігання і експлуатації. (Подряпини, сколи, псування покриття, плями від фарби та інше.).
  3. Розсихання, тріщини поверхні, деформація поверхонь, та інші дефекти, які є наслідком порушення правил експлуатації. (Надмірна вологість приміщення, дія води або агресивних речовин, експлуатація меблів назовні приміщень, різкі перепади температури та вологості та ін.).

УВАГА! Виробник залишає за собою право відмовити в виконанні гарантійних зобов'язань у випадках:

  1. Виявлення порушення умов вологості та температурних показників в приміщенні, експлуатації чи зберігання.
  2. Розміщення у безпосередній близькості, або під меблями нагрівальних приладів.
  3. Виявлення пошкоджень упаковки, які доводять механічні пошкодження виробу при транспортуванні засобами Покупця, або іншими транспортними компаніями до моменту розпечатування виробу.
  4. Неправильного збирання меблів, що призвело до пошкоджень.

Реквізити Виробника для звернення:

80100, Україна, Львівська обл.

м. Червоноград, вул. Б.Хмельницького, 65

grandlviv2@gmail.com

Viber / WhatsApp + 38 068 662 20 02

Наші меблі створені так щоб слугувати Вам протягом багатьох років. Проте, натуральна деревина – це природній матеріал, який поводить себе інколи непередбачувано. Деколи небажані зміни проявляються тільки з плином часу. Ми надаємо гарантію на всі вироби для того, щоб покупка завжди залишала приємні враження та була надійною для Вас.

Правила гарантійного обслуговування:

  1. На всі меблі виробник встановлює гарантійний термін експлуатації – 18 місяців (включно з часом зберігання).
  2. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є наявність у Покупця видаткової накладної чи товарного чеку.
  3. Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт, заміну дефектних частин, або повну заміну виробу, залежно від ситуації.
  4. Недоліки, виявлені під час дії гарантії, що виникли з вини виробника, виправляються протягом 30 календарних днів з моменту повернення виробу на Фабрику по рекламації.
  5. Усі транспортні витрати пов’язані із виправленням недоліків, що виникли з вини Виробника, несе Виробник/Дилер.
  6. У випадку придбання уцінених товарів з наявними недоліками, претензії щодо цих недоліків не приймаються.

Виробник бере на себе гарантійні зобов'язання у випадках:

  1. Розсихання або деформація конструкції, тріщини на поверхні дерев’яних частин, що виникли з вини Виробника.
  2. Відслоювання фарби, або іржі на металевих частинах, що виникли з вини Виробника.
  3. Погана робота механізмів, або з’єднань.
  4. Ненадійність конструкції, або невідповідність заявленим навантаженням.

УВАГА! Виробник НЕ бере на себе гарантійні зобов'язання у випадках:

  1. Дерево є унікальним природним матеріалом, що має відмінності кольору і текстури, тому виробник не гарантує повну відповідність тону та текстури придбаного товару наявним зразкам в магазині. Зразки кольору деревини на сайті Виробника є умовними і на них не можна орієнтуватися при виставленні рекламаційних претензій, так як кожний екран відтворює зображення по-своєму. Наявність сучків, або відмінність текстури не є гарантійним випадком.
  2. Механічні пошкодження поверхні або конструкцій, які є наслідком порушення умов транспортування, зберігання і експлуатації. (Подряпини, сколи, псування покриття, плями від фарби та інше.).
  3. Розсихання, тріщини поверхні, деформація поверхонь, та інші дефекти, які є наслідком порушення правил експлуатації. (Надмірна вологість приміщення, дія води або агресивних речовин, експлуатація меблів назовні приміщень, різкі перепади температури та вологості та ін.).

УВАГА! Виробник залишає за собою право відмовити в виконанні гарантійних зобов'язань у випадках:

  1. Виявлення порушення умов вологості та температурних показників в приміщенні, експлуатації чи зберігання.
  2. Розміщення у безпосередній близькості, або під меблями нагрівальних приладів.
  3. Виявлення пошкоджень упаковки, які доводять механічні пошкодження виробу при транспортуванні засобами Покупця, або іншими транспортними компаніями до моменту розпечатування виробу.
  4. Неправильного збирання меблів, що призвело до пошкоджень.

Реквізити Виробника для звернення:

80100, Україна, Львівська обл.

м. Червоноград, вул. Б.Хмельницького, 65

grandlviv2@gmail.com

Viber / WhatsApp + 38 068 662 20 02